For no lureri!

tirsdag 5. januar 2010

Jeg har blitt lurt! Når jeg mottar et brev i posten om at jeg skal bo i "enkle og sjarmerende kår" i Buenos Aires kan jeg ikke skjønne annet enn at det på være snakk om et kjipt høl med lav standard. Selvsagt må jeg belage meg på å se skjønnheten i de små, sjarmerende tingene - ikke i selve bostedet som antakelig er en medium svinesti... eller?


I dag kom jeg over denne videoen - jeg har ikke ord! Dette må være et triks for å få meg til å tro at jeg faktisk skal bo dette huset. Innen jeg kommer ned til BA har noen hengt et svææært banner prydelig dekorert med ordet "kødda" og et massivt utropstegn!

1 kommentarer:

Christine sa...

Man, dette er jo strålende. Utveksling OG bra bolig? Dette slår Bjerke ned i støvlene... Kanskje jeg burde emigrere?

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger