Banos!

mandag 7. desember 2009

Det tok litt tid å finne den. Verken bunnpris eller REMA 1000 på Lysejordet hadde den - men så en dag, da jeg skulle handle middag til Christine som var syk, sto den der og ropte på meg i butikkhylla. Jeg snakker selvfølgelig om det fantastiske pålegget Banos.

Det hadde gått så lang tid fra jeg hadde tenkt på Banos at jeg ikke visste om produktet eksisterte fremdeles. Men joda, de har det visst flere steder. Heidi kunne t.o.m. informere om at de hadde det på 7eleven! Men der er jeg ikke innom så ofte, så første gang jeg kom på at jeg skulle teste ut Banos på nytt var på REMA 1000 på Bjerke - som førøvrig er verdens beste remabutikk!

Jeg dro hjem sent den kvelden og satt den gladgule boksen på kjøkkenbordet. Der skulle den vente til jeg fikk følelsen av at dette var det rette øyeblikket. Og øyeblikket kom noen dager senere og var absolutt fullkomment. Jeg husker fremdeles hvor stas det var å få Banos på skiva som liten. Det var kun tillatt med søtt pålegg på lørdager. Mmmmm!

0 kommentarer:

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger