Et knippe bilder

mandag 25. januar 2010

I dag fikk vi tak i en minnekortleser sånn at vi kunne laste opp bildene vi har tatt på dataen - så her er et utvalg av fine øyeblikk de siste dagene :)

Bernhard med nye solbriller og steinovnsbakt pizza på vei.

Jeg har funnet redningen fra mitt miserable liv: "Ser" lover meg større pupper, smalere midje, en haug med nye bestevenninner, god sangstemme og tonnevis av oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Løp og kjøp!


Ja, jeg skammer meg - vi gikk på Hooters!

Bernhard vandrer blant de døde...

Vi tok en siesta med tapas i skyggen - god rødvin.

En grønn by - jeg har funnet mange steder jeg vil bo!

Sjarmerende mur i deilig vær :)

En samling antikke fyrstikkesker på loppemarkedet i San Telmo.

Bernhard er pilot!

Mari i lekeflyet på Gardermoen.

5 kommentarer:

Heidi sa...

Åh, det ser så deilig ut å gå i shorts og singlet og solbriller! JEG VIL!!!
Fine bilder, gleder meg til å se mer! :D

ps. Bernhard! Jeg har sittet i cockpit under take-off og landing i dag. Nesten like kult som i lekeflyet ditt;)

Malene sa...

Fine bilder :)
Er grønn av misunnelse på varmen. Her er det blitt drittkaldt igjen!

Bernhard sa...

Hah, jeg har hengt under vingen etter armene!

Christine sa...

Jeg prøver å si noe om bildene, men shortsen til dama fra Hooters er brent inn i netthinnen min, antagelig for evig og alltid! Må være vanskelig å få spist noe der!

Bra flybilde:D

Christine sa...

Jeg ser ut av vinduet - 16 blå og fire tonn snø på plassen foran SV (hvor jeg er selv om det er sent, fordi jeg bor her fra nå av).

Jeg ser på bloggen din... Sukk. Jeg vil fly!

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger