Eksamen - på ekte denne gangen

tirsdag 25. november 2008

Ja, da var den føste store dagen her. Jeg sitter igjen og blogger fremfor å panikklese noen siste fakta om avskoging, IPAT eller Environmental Kuznets Curve. Is i magen? Neppe - jeg er bare dum. Jegvet utmerket godt at jeg kommer til å hate meg selv for dette når det hele er over om fem timer. 


På en skala fra en til tusen; Hvor urettferdig er det at jeg våknet klokken 05.59 i dag tidlig og ikke fikk sove et sekund etter det fram til klokka ringte klokken syv? Jeg har jo ellers sovehjerte fra en annen verden og kan sovne under alle forhold. Jeg vet ikke om noen andre som har sovet seg gjennom hele albumet "My arms, your hearse" av Opeth på full styrke på bussen. 

Anywho. Kryss fingrene folkens! Nå braker det løs. Sees i desember!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nå, hvordan gikk det?

Og, har du stilt inn tidssone-innstillingene på bloggen din? Det står at det ble lagt ut 22:42, men utifra det du skriver virker det mer som et morgeninnlegg.

Bare lurer. VElkommen til bloggverden!

Christine sa...

Jeg har fingre og tær krysset! Nå har du begynt, og har tre timer og førti minutter igjen. Utholdenhet, alt løser seg bare man sitter der lenge nok (har jeg trua på hvertfall).

Anonym sa...

Gratulerer med blogg. Og tvi tvi på eksamenene dine!

Malene sa...

Lykke til! Krysser alt som krysses kan!

Mari sa...

Det gikk skummelt bra. Så bra at skjebnen bør straffe meg med å gjøre en av de andre eksamnene skikkelig jævlig.

Tidsinstilling? Hadde ikke det vært kjekt om den skjønte det når jeg sa jeg bor i oslo? Fjolleblogg.

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger