Sannelig min hatt

søndag 23. november 2008

Visst dukket jeg opp i denne blogverdenen jeg også. Så gjenstår det bare å se hvor denne skuta bærer hen. 


Vrient det der med å velge URL. Vil anta at denslags ikke så lett lar seg endre i ettertid. Desverre var både hybelkanin.blogspot.com og halluxvalgus.blogspot.com tatt. To ting som ikke ser ut til å endre seg i livet mitt med det første. Man må jo forsøke å velge et navn som ikke går ut på dato. Jeg tror aldri føttene mine kommer til å være normale. Hybelkaninbestanden ser heller ikke ut til å synke med det første. Så ble det navnet mitt. Kjedelig som det er. Jeg forsøkte meg riktignok ikke på hotbabe, twinklegrrrl eller sugarplum. Selv med en humoristisk undertone kunne det ved enkelte anledninger bli litt pinlig. 

Christine - nå er jeg spent! Blir jeg et nytt og bedre menneske nå? I det minste har jeg et sted å publisere ønskelista mi til jul.

3 kommentarer:

Christine sa...

Ja! Du blir et nytt og bedre menneske! Og et menneske som får et absurd behov for å dele helt uvesentlige ting med andre mennesker - uansett om de måtte være interessert eller ikke. (Det er vi, for øvrig, interessert altså).

Sååå.. Fet blogg! Jeg legger deg i lista mi:)

Jeg er forresten for twinklegrrrrl

Kristin :) sa...

Woho! Velkommen! Gleder meg til å lese videre!


Sugarplum var min favoritt.

Malene sa...

Hurra!
Har en følelse av at det kommer til å komme mye artig her :)
Du er herved lagt til i lista mi :)

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger