Til den det måtte angå

tirsdag 25. november 2008

Kan du se til h%#&§te å la være å trenge deg på for å komme inn når jeg skal gå av banen/bussen/trikken? Det har aldri fått av- og påstigningen til å gå fortere, det har aldri sikra deg en sitteplass og det er i det store og det hele ganske uhøflig. Dessuten skaper knuffingen dårlig stemning for begge parter. Det sier seg selv at det blir enklere for deg å komme inn når vi som skal ut er ute av veien for deg. Du får oversikt over sitteplasser eller komfortable ståplasser. Kan du forsøke å være et solidarisk menneske og ta hensyn til disse tingene kan det tilogmed hende du får et smil og bidrar til en bedre morgen og en bedre hverdag for resten av oss. Det var alt for nå. Takk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Word! :)

Christine sa...

Omg, doubleword ass! (Nå tror jeg at jeg dreit meg ut på sånn slang).

Det er enkelte former for oppførsel på offentlige transportmidler jeg føler burde belønnes med tyn og offentlig avkledning. For eksempel overdreven sjalusi overfor sin 55 år gamle supersjarmerende Romeo av en ektemann, som i ytterste konsekvens fører til trakassering av unge jenter.

Mari sa...

Ja, shit! Hun dama var sikkelig skada. Jeg klarte ikke se deg inn i øynene - for jeg visste jeg kom til å brekke sammen.

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger