Byssan lull...

fredag 20. august 2010

Uffda, stakkars dere, alle potensielle FrPvelgere, har de stygge, slemme sosialistene skremt dere med løgnene sine om menneskeskapte klimaendringer? Har de gjentatt seg til det kjedsommelige, fantasiløse som de er? Har du kanskje begynt å ta løgnene deres for sannhet du også? Har alle forskerne med de innviklede og truende teoriene sine begynt å dyrke en liten frykt for at du må gi slipp på Hummern din og ta bussen istedet?


Da kan du ta det helt med ro! Mette Hanekamhaug gir deg nemlig sannheten her. Hun har nemlig avslørt ved inspirasjon av lynet at det hele er en skrøne sosialistene har kokt ihop fordi de egentlig er redde for tordenvær - akkurat som alle vi andre kan være også. Det er nemlig ikke noe uvanlig å være redd når man våkner av lyn og torden, det kan vi alle oppleve, men vi må bevare fatningen og ikke finne på sånt tull som at vi helt unødvendig må jekke ned levestandarden vår for å sikre planetens framtid.

4 kommentarer:

Bernhard sa...

Haha! Bullseye, spot on og innertier! Mette Hanekamhaug kan ta seg en bolle. Og dø.

Anonym sa...

Dette er noe av det morsomste og skumleste jeg har lest på lang tid. Takk! :D

Anonym sa...

Når jeg tenker på at dette er norges yngste Stortingsrepresentant, så blir jeg plutselig veldig for en eldrebølge i Stortinget... Men det hadde vel ikke hjulpet.

Det er ikke lett å være dum.

Jeg klarer faktisk nesten ikke synes at dette er morsomt en gang. Kan det være sånn at jeg er for demokratiet bare i teorien? Jeg undrer.

Mari sa...

Det er rimelig svart humor i allefall. Om det bare hadde vært et fåtall mennesker som tenker på den måten Mette Hanekamhaug gjør. Jeg ble rasende da jeg leste blogginnlegget hennes, men det hjelper jo ikke, for jeg får uansett ikke formidlet noe budskap til mennesker som har lukket ørene i ekte Fudgestil. Uansett hvor tydelig, enkelt, belysende, forklarende eller løsningsorentert man skriver vil det alltid være et skummelt stort antall som nekter å lytte og som ikke orker tanken på å frasi seg noe av den levestandarden de ikke engang nødvendigvis har, men bare ønsker å oppnå. (Tenk så ubehagelig å tenke på at jeg aldri kommer til å få lagt varmekabler i oppkjørselen min!)

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger