Et mirakel!

torsdag 11. mars 2010

There can be miracles when you believe, though hope is frail it’s hard to kill. Who knows what miracaau-hauuuuule you can achieve - when you beliiiiiiive - somehow you will... you will when you believe! Nei? Fremdeles ikke? Enten er du for ung eller så er du for gammel. Her kan du friske opp minnet ditt.


Egentlig var det vel ikke den sterke troen min, men shiftkanappen godt planta i retning av jordens magnetfelt som gjorde trikset. Bloggtørken har nemlig handlet om litt mer enn luksusproblemet mitt: for mye å gjøre og for liten tid å fortelle om det på. Dataen min bestemte seg nemlig for å ta ut litt ferie, og dermed ble min normale tid foran maskinen - rett før jeg skal legge meg forskyvet til internettcafeer på dagtid. Umulig å få gjort så mange ting på den tiden. Sjekke facebook og mail og skyping med Bernhard ble fort prioritert, og bloggen havnet i andre rekke. Jeg tviler sterkt på at det hele har vært en lidelse for massene der ute ettersom bloggen min kun har et titalls lesere!

Uansett - jeg er tilbake med circa 20 klare blogginnlegg inni hodet mitt som antakelig ikke blir realisert. Kanskje finner jeg på noe sprell, legger ut flere bilder, gjør en og annen bokanmeldelse (ja, Christine, du leste riktig!), rapporterer fra Villa 31 som er Buenos Aires svar på favelaen eller oppdaterer dere på tangodansingen min. Planene er mange, tiden er fremdeles knapp - vamos a ver!

Jeg vil med dette uttrykke en hyllest ovenfor min fantastiske kjæreste Bernhard som med sine internettsøkeskills fant shifttrikset. I tillegg må Christine æres for å ha tipset om å bytte bakgrunnsbilde - det er byttet og omstart i normal oppstartsmodus gikk bra! Hurra!

0 kommentarer:

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger