fredag 16. oktober 2009

Jeg bare logget meg inn for å sjekke om bloggen min hadde klart å oppdatere seg på egenhånd. Som vanlig hadde den ikke det og dermed må det litt manuelt arbeid til.

Denne uken har jeg skrevet to kvalifiseringsoppgaver og fremført den ene UTEN å bli slaktet. Jeg fikk en veldig konstruktiv men uenig opponentkommentar og tenkte at jeg hadde bæsja på leggen. Men det viser seg at jeg ikke var så på jordet - ihverfall så virket det sånn på tilbakemeldingen fra de andre studentene og seminarlederen. Det kan jo hende de ville skåne følelsene mine og det er jo hyggelig. Anywho - nå er det bare noen forelesninger igjen, to hjemmeeksamner og en skoleeksamen. Jeg må bytte tema - kjenner jeg får pusteproblemer her.

I går, i en avsindig kjedelig skriveprosess, limte jeg skoen og barbermaskinen til Bernhard fast i veggen med dobbeltsidig teip. Mitt fandenivoldske påfunn var motivert av hevn fordi han hadde festa dobbeltsidig teip til pulten slik at kompendiet mitt til stadighet ble sittende fast i bordet. Jeg vil anbefale denne teipen til alle - prima vare fra biltema. Bernhard hevder hardnakka at man kan feste babyen sin på utsiden av prekestolen mens man tar en pust i bakken uten å bekymre seg for at ungen faller ned i avgrunnen. Det kan faktisk tenkes at det hadde gått an, men jeg lar nødig Bernhard få ansvaret for en evntuelle fremtidig baby på fottur i fjellet!

0 kommentarer:

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger