Syv ting man kanskje ikke vet om meg:

søndag 7. desember 2008

1. Jeg vet hvordan alt skal gjøres innen husets fire vegger! Dette gjør meg til den fødte husmor i en tidsalder der man helst ikke skal være hjemmeværende husmor. Hvilket også betyr at jeg ikke kommer til å bli det. Jeg bare påpeker at jeg hadde vært veldig flink til det. Hadde jeg satt kreftene inn på heltid hadde jeg hatt stålkontroll.

2. Jeg kan blåse flammer. Jeg bare praktiserer det ikke så ofte om dagen. Gudene vet hvor faklene mine befinner seg. Jeg tipper enten i kjelleren hos pappa eller på Agder folkehøgskole.

3. Jeg er veldig flink til å resirkulere, men trekker ned den gode innsatsen min ved at jeg kjøper for mye mat. I stressperioder glemmer jeg at kjøleskapet er fullt av mat som må tilbredes før det blir dårlig - og jeg glemmer å bare legge det i fryseren.

4. Jeg har alltid lyst på iskrem. Alltid.

5. Jeg tåler ikke å bruke noe som helst annet enn Blistex Lip Relief Cream på leppene mine når de er tørre. Alt annet gjør meg ubekvem, irritabel og desperat.

6. Enkelte hevder at jeg er død innvendig etter å ha blitt forsømt i barndommen. Disse påstandene er begrunnet i at jeg aldri så Reisen til julestjernen, Camilla og tyven og en rekke Disneyfilmer som barn.

7. Jeg klarer ikke matche farger. Jeg er ikke fargeblind eller noe, jeg bare klarer ikke se om noe ser riktig eller feil ut. Når jeg kombinerer farger er det kun kombinasjoner jeg har hørt lar seg gjøre.


(8.)Jeg er en iherdig motstander av kjedemail. Slik jeg ser det behøver det ikke betegnes som en kjedemail når jeg tagger videre fordi det ikke er forpliktende (i den grad kjedemail er det!). Herved tagger jeg Mille og Heidi, uten trusler om plutselig død ved analt elektrosjokk, slik at de kan velge å skrive eller la være å skrive en liste med syv ting vi andre ikke vet om dem!

6 kommentarer:

Malene sa...

Husmor-Mari, kan du fortelle meg hvorfor doen min drypper? :P Heheh, neida, bare tuller :)

Lærte faktisk noen nye ting her, og det er jo alltid gøy :) Lurer på hva som kommer til å skje hvis Blistex går ut av produksjon :P


Hihih, apropos baderomsinnredning som ikke funker som det skal, så er ordbekreftelsen min "bathwar"..

Anonym sa...

Tre nøtter til askepott har du vel fått med deg??

Mari sa...

Tre nøtter til askepott var godkjent fra min mors side. Jeg ble aldri bedt om å gå ut og leke eller gjøre noe annet enn å se på TV når den kom på skjermen.

Christine sa...

Jeg er med på denne lista jo! Jeg har for øvrig moderert meg noe, du er nok ikke død innvendig. Bare vissen på enkelte områder. Men vi skal nok få til å kurere det også!

Heidi sa...

..som en kommentar til ditt punkt nummer 1. "Hvem måtte hjelpe denne ALTviteren når det kom til syltetøy..?" ;)

p.s Kamilla og tyven, ikke C ;)

høhø!

Bortsett fra det har jeg bare ventet og håper at noen skulle be meg legge ut 7 fakta;)

Anonym sa...

Jeg savner en oppdatering!

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger