Hoooooool!

lørdag 21. november 2009

Her sitter jeg med den uhyre spennende boka "Oslo kommunes boligpolitikk 1960-1989" klokken ni en lørdagskveld (ja, det nærmer seg innlevering av bacheloroppgaven!). En ting er å ha lyst på litt snop til denne anledningen. Ikke så merkelig, kanskje. Men av alle ting jeg skulle finne på å være fysen på er det brødskiver med smør og BANOS jeg skulle ønske jeg hadde ved min side nå. Seriøst?! Jeg tror ikke min egen gane i valg av ønskedigg. Uansett er det lite sannsynlig at jeg kommer til å få tak i banos klokken ni på en lørdagskveld, selv i sentrum av hovedstaden. Finnes det i det hele tatt lenger? Dette må jeg finne ut av. Og dersom jeg finner dette nydelige produktet av moste, kokte bananer med fett og sukker skal jeg sannelig kjøpe gørra og teste om minnene fra barndommen virkelig er så gylne som jeg innbiller meg her jeg sitter.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Det finnes blandt annet på 7/11, så du kan faktisk få det når som helst på døgnet..

Mari sa...

Er det sant? Jeg har lett på rema 1000, men der hadde de ikke. Regna med at Meny eller ICA ville ha den. Banos tilgjengelig 24/7 - it`s a dream come true!

 
To hybelkaniner og en sår hals - by Templates para novo blogger